Dlaczego warto kupować w sklepie online?
Wielu Klientów kontaktuje się z nami telefonicznie oraz mailowo w celu złożenia zamówienia nie mając pojęcia jak proste jest złożenie zamówienia online. Postanowiliśmy przedstawić zalety zakupów online w naszym sklepie.
Zacznijmy zatem od zalet zakupów online. Na koniec opiszemy dlaczego odradzamy składanie zamówień przez telefon lub e-mail.
Powiadomimy Cie o każdej zmianie statusu zamówienia
Zamówienia składane online są na bieżąco aktualizowane przez naszych pracowników. Dzięki temu zostaniesz poinformowany przez e-mail o każdej zmianie statusu. Oprócz samych zmian statusu Klienci otrzymują również powiadomienia o wygenerowaniu numeru do śledzenia przesyłek razem z linkiem do strony przewoźnika na której można sprawdzić gdzie dokładnie znajduje się paczka z zamówionymi produktami.
Do momentu odebrania paczki przez kuriera można również śledzić status zamówienia online na naszej stronie w zakładce Śledź zamówienie – wystarczy wprowadzić poprawny numer zamówienia oraz adres e-mail. Nawet po odebraniu paczki przez kuriera możesz nadal się z nami skontaktować, a my Ci podamy lokalizację paczki, a w dniu doręczenia paczki dostaniesz dodatkowo wiadomość SMS.
Dodatkowo niedawno uruchomiliśmy usługę powiadomień SMS, które są wysyłane do Klientów z Polski, którzy podali poprawny numer komórkowy.
Obsłużymy Twoje zamówienie szybciej
Zamówienia składane poprzez sklep internetowy obsługujemy natychmiast. Jeśli zamówienie jest złożone przed godziną 14 w dzień roboczy, na 95% paczka zostanie doręczona do Ciebie już następnego dnia.
Dostęp do aktualnych stanów magazynowych
Zamawiając online możesz wejść w konkretny produkt i sprawdzić który kolor / wariant produktu jest obecnie dostępny. Dodatkowo jeśli produkt / wariant produktu, który Cie interesuje jest niedostępny możesz sprawdzić w sekcji dostawy planowane dostawy produktów.
Wszystkie informacje w jednym miejscu
Posiadając konto w naszym sklepie internetowym masz dostęp do wszystkich informacji:
Masz dostęp do swoich danych – możesz w każdej chwili wejść do zakładki Moje konto i zmienić swoje dane. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że wszystkie informacje, które mamy na Twój temat są aktualne. Możesz zmienić w tej zakładce również swój e-mail oraz hasło.
Możesz zarządzać swoimi adresami – chcesz żebyśmy do rozliczeń używali jednego adresu, a jednocześnie wysyłali zamówione produkty na inny? Żaden problem! Wystarczy, że przejdziesz do zakładki Adresy. W każdej chwili możesz ustanowić lub zmienić adresy do rozliczeń oraz do wysyłki.
Możesz sprawdzać historię swoich zamówień – chcesz sprawdzić jakie produkty zostały zamówione w przeszłości? Nie ma problemu! Wystarczy po zalogowaniu odwiedzić sekcję Zamówień, a następnie wybrać interesujące Cie zamówienie.
Nie musisz za każdym razem kompletować zamówienia na nowo – zamawiasz zawsze te same produkty? Nie musisz za każdym razem przechodzić przez cały sklep i szukać tych samych produktów, wystarczy, że w sekcji zamówień odnajdziesz interesujące Cie zamówienie i klikniesz pod podsumowaniem zamówienia przycisk „Zamów Jeszcze Raz” jak na obrazku poniżej:
Obsługa Klientów zza granicy
Nasz sklep dostępny jest również w wersji anglojęzycznej dzięki czemu osoby zza granicy mogą bez najmniejszego problemu złożyć zamówienie. Wersja anglojęzyczna dostępna jest pod adresem: https://www.starlash.pl/en/.
Obsługa Klientów posiadających VAT UE
Wszyscy Kontrahenci zza granicy po wprowadzeniu poprawnego numeru VAT number mogą pomniejszyć kwotę zamówienia o podatek VAT %23. W tym celu wystarczy po skompletowaniu zamówienia w koszyku naszego sklepu internetowego w zakładce zamówienie wprowadzić poprawny VAT number.
Opiekujemy się naszymi klientami!
Podczas korzystania z naszego sklepu internetowego w ciągu kilku sekund możesz zadać pytanie konsultantowi poprzez czat.
Dlaczego odradzamy składanie zamówień telefonicznie / e-mail?
- W naszym sklepie jest dużo produktów, bardzo łatwo jeden produkt z drugim pomylić
- Zamawiając przez telefon Klient nie dostaje numeru zamówienia za pomocą którego może sprawdzić jego status
- Tylko dla zamówień złożonych online przez sklep internetowy zostaną wysłane powiadomienia e-mail oraz SMS
- Zamówienia złożone w inny sposób niż online za pomocą sklepu internetowego realizowane są znacznie dłużej
- Spisując dane do faktury podczas rozmowy telefonicznej bardzo łatwo można popełnić błąd